Brezplačen zdravstveni nasvet za stranke Skupine Triglav

Glede na aktualne razmere v povezavi z novim koronavirusom (COVID-19) traja akcija »Brezplačen zdravstveni nasvet za stranke Skupine Triglav« do 31. maja 2020. V tem času se še vedno lahko vse stranke družb Skupine Triglav o nenujnih zdravstvenih težavah ter težavah vaših družinskih članov pogovorite s katerim od naših zdravnikov družinske medicine ali zdravnikov drugih specialnosti. Pokličite nas tudi v primeru, da bi pri sebi ali pri svojih bližnjih opazili katere od znakov koronavirusa: vročina, nahod, kašelj, bolečine v mišicah, pri težji obliki pa občutek pomanjkanja zraka (oteženo dihanje, kot pri pljučnici).

Brezplačen zdravstveni nasvet

Za brezplačen zdravstveni nasvet na daljavo so vam na voljo:

po telefonu:

  • zdravnik družinske medicine
  • psihiater
  • psiholog
  • ginekolog
  • mikrobiolog

preko elektronske pošte:

  • dermatolog
  • urolog
  • ginekolog
  • geriater

Pokličite asistenčni center Zdravstvena točka na 080 26 64 vsak dan od 6. do 22. ure.

Pravila sodelovanja v akciji »Brezplačen zdravstveni nasvet«

Pogosta vprašanja in odgovori

Za vas smo zbrali nekaj pogostih vprašanj in odgovorov. Če tudi vi potrebujete odgovor na vaše težave, nas kontaktirajte in z veseljem vam bomo pomagali.

"Stara sem 40 let in imam dva šoloobvezna otroka. Skrbi me, kako se bomo znašli v teh novih okoliščinah in tudi šolsko delo na daljavo poleg službenih obveznosti mi povzroča preglavice. Čutim, da sem pod stresom."

Epidemija koronavirusa je velika preizkušnja za družbo in posameznika. V tem zahtevnem času se lahko marsikdo znajde v stiski. Občutki skrbi, negotovosti in zmedenosti so povsem normalni. V podporo vam je tudi psihologinja, s katero se lahko pogovorite po telefonu, z njo delite vašo stisko in prejmete usmeritve in nasvete za lažje soočanje z vsakdanom.

Image

Mnenja naših strank